středa 20. září 2017

Vezměte život /tělo/ do svých rukou

"VEZMĚTE ŽIVOT / TĚLO/ DO SVÝCH RUKOU"

Poslední rok jsem sem přidávala velmi málo příspěvku a omezila psaní. Naplno jsem se totiž věnovala sama sobě a svému tělu.
Poznala jsem Xanu Bati a nastoupila do její školy. Hodně jsem se tam naučila a hlavně jsem sobě vlastníma rukama odstranila spoustu blokací.
Už se nebojím dotýkat svého těla.
Vždy jsem byla zastáncem přirozené krásy bez zásahu z venku. A o tom Koncepce je, o omlazovaní těla vlastníma rukama.
Když si narovnáte tělo, projeví se to i na duchu.

Teď v říjnu se otvírá již 3 ročník online školy.
http://xanabati.cz/vip-program/
Z pohodlí domova se můžete začít uzdravovat a omlazovat. Jestli vás to zaujalo a máte otázky, tak mi klidně napište.
Zatím se můžete s koncepcí seznámit i tady:
http://xanabati.cz/14-dni-s-koncepci/

Pro ty z Vás, co se rozhodnou do školy vstoupit mám krásnou slevu. Stačí u objednávky na stránkách nebo v emailu zadat kód : omladni



Žádné komentáře:

Okomentovat